Afdeling 35

Skejbytoften 186-228, 8200 Aarhus N.

Afdelingen består af 30 boliger.

Byggeriet er fra 1994 og opført i gule mursten. Boligerne i stuen har mindre have og boligerne på 1. sal har altan. Der er børneinstitution, som nabo til afdelingen. Afdelingen er beliggende få minutters gang fra Skejby Centret.


Lejlighederne fordeler sig med:

-14 stk. 2 rums a 61,5 – 68,5 m²
-14 stk. 3 rums a 80,6 – 83,8 m²
-2 stk. 4 rums a 94,4 m²


Tilladelse til husdyr:
1 hund og 1 kat.
Se mere under Husordensreglement.

Hvidevarer: Komfur, emhætte og køle/frys

Lejlighedstegninger

Driftskontor

Skelagervej 36
8200 Aarhus N

Telefon: 86 10 92 33
E-mail: nord@almenbo-aarhus.dk

Telefontid: Alle hverdage kl. 08.00 -10.00
Personlig henvendelse på Skelagervej nr. 36: Alle hverdage kl. 08.00 – 10.00
Personlig henvendelse på Illerupvej 42, gavl: Hver onsdag kl. 09.00 – 09.30

Er husdyr tilladt?
Ja. 1 hund og 1 kat. Se mere under husordensreglement.

Vasketiderne er følgende:

Kl. 07.00-09.30, 09.30-12.00, 12.00-14.30,
Kl. 14.30-17.00, 17.00-19.30 og 19.30-22.00

OBS: Tørretiden begynder 45 min. senere end det angivne tidspunkt på reservationstavlen.

Hvis en reserveret vasketid ikke er påbegyndt efter 15 min. står det frit for andre at benytte denne.

Vi henstiller til, at der ikke vaskes hundetæpper, hundesenge og lignende samt katte-ting i fællesvaskeriets maskiner.

Maskinerne slukkes automatisk kl. 22.00 og tændes igen kl. 07.00.

Adgang til vaskeriet

Med vaskekort. Brug det som nøgle til at åbne døren.

Reservering af vasketid
Via nøglebrikken og internettet. Du får ved indflytning udleveret et login til Miele, hvor du kan booke vasketider.

Kontakt ejendomsfunktionær, hvis der opstår spørgsmål eller problemer med dette.

Betaling
Opkrævning via kommende måneds husleje. Beløbsstørrelse og periode vil fremgå af opkrævningen. Det er muligt via betalingssystemet, at få oplyst hvor mange penge man har vasket for siden sidste aflæsning.

Bortkomst af vaskekort /ekstrabestilling
Hvis du mister kortet, ringer du til administrationen (8938 2000), og får det spærret. Nyt/ekstra kort kan bestilles via henvendelse til administrationen, afregning sker via huslejen.

Nedbrud
I tilfælde af nedbrud på enten maskiner eller betalingsanlæg, rettes henvendelse til ejendomsfunktionæren.

Som udgangspunkt kan du selv vælge udbyder.

Vi gør dog opmærksom på, at du selv skal kontakte en udbyder for at høre, om de kan levere internet på adressen.

Udbyder
Du kan selv vælge, hvilken udbyder, du vil bruge.

Afregning
Direkte med udbyderen.

Der er forberedt til YouSee

Afdelingen har egne p-pladser.

Vi holder fællesspisning cirka én gang om måneden.

Ligeledes holder vi filmaftener.

Endvidere holder vi hvert år et gratis arrangement med juletræ og julemad.

Vi har 3 bord-bænke-sæt og en stor grill til en eventuel grill-fest. Grillen kan lånes ved henvendelse til bestyrelsen.

Er der interesse for at få andre aktiviteter i gang, hører bestyrelsen gerne herom.

Der forefindes tørresnore 2 steder i afdelingen – mellem nr. 196 og 198 samt ud for nr. 224

I fælleshuset nr. 216 finder du vaskeriet, festlokalet og gæsteværelset med 3 sovepladser.

Festlokalet har service og inventar til 40 personer, samt tilhørende køkken.

Festlokale og gæsteværelse lejes KUN ud til beboere i afdelingen.

Prisen for leje af festlokalet er:
Et døgn 250 kr.
En weekend/3 dage 500 kr.
Efterfølgende dag 200 kr.

Depositum, betales ved udlevering af nøgle 500 kr.

Lejekontrakt til fælleshuset

Prisen for leje af gæsteværelset er:
Pr. overnatning 50 kr.

Reservation og henvendelser vedr. leje af lokalerne kan ske til en af følgende personer:

Grethe Bjørvig, mail: metsine48@gmail.com

Line Rasmussen, mail: lineholleufer@gmail.com

Katrine Christensen, mail: katrinejulia@hotmail.com

Nærmere info i opslagsskabet.

Lejekontrakt til gæsteværelset

For at sikre afdelingens bøgehække de bedst mulige vækstbetingelser, henstiller vi til at nedennævnte forslag følges:

– Bøgehækken holdes ren for ukrudt og græs min. 25 cm på hver side. Hækken klippes 2 gange årligt. Sidst i juni samt sidst i september. Ønsker man kun at klippe den 1 gang, bør dette ske sidst i august måned.

Der er mulighed for at komme af med større ting, såsom møbler, hårde hvidevarer og lignende. Disse skal placeres i storskraldsrummet, som er placeret mellem haveaffaldspladsen og ejendomsfunktionærens garage.

Der må ikke henstilles effekter udenfor storskraldsrummet.

Papir, aviser o.l. skal lægges i aviscontainer, og glas skal lægges i glascontainer.

Afdelingen har A-ordning, hvilket betyder, at du som lejer er forpligtet til at vedligeholde boligen i boperioden.

Når du flytter ind, vil din lejlighed være normalistandsat, ligesom lejligheden skal normalistandsættes, når du flytter. Det er dig som lejer, der betaler udgifterne til normalistandsættelsen. Boligforeningen overtager gradvist noget af denne udgift i forhold til boperiodens længde.

Læs mere om A-ordning her

Vedligeholdelsesreglement i afdelinger med A-ordning

Vedligeholdelsesvejledning for malerarbejde i AlmenBo

Lofter
Flutex 5, Råhvid S 0500 (Flügger)

Vægge med tapet
Flutex 5, Råhvid S 0500 (Flügger)

Vaskbare vægge (køkken, bad og lignende)
Mester 25, lys råhvid (Sadolin/Nordsjö)

Træværk (karme, fodlister og lignende)
Ready V40, lys råhvid/råhvid (Sadolin/Nordsjö)

Radiatorer og rør
Ready V40, råhvid (Sadolin/Nordsjö)

Maling til flethegn mellem haverne – kontakt afdelingsbestyrelsen eller driftskontoret om dette

Maling til havelåger – kontakt afdelingsbestyrelsen eller driftskontoret om dette

Mange beboere er i tvivl om, hvordan de skal forholde sig når de skal fraflytte lejemålet. Derfor har vi udarbejdet en lille vejledning, som forhåbentligt hjælper dig, når du skal flytte.

Læs mere her.